Kitabi cok begendim. Belki herkes hayatında bir kere obsesif şekilde birine karşı bir tutku hissetmiştir. Böyle bir tutkunun karşı tarafa duyulan sevgiden çok obsesyon olduğunu daha iyi gördüm. Yoğun duygularının fırtınasında sağlıklı kalmaya çalışan yalnız bir kadını hissettim ve anladım.