·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2026 14:04 Ah Iza üzümlü kekim dışardan mükemmel görünen hayatında kendine bile yabancıydın. Ailenin hep iyiliğini düşündün ama bu her zaman yeterli olmuyor karşı tarafın da isteklerini anlamaya çalışmak gerekiyor. Yazar tüm karakterlerin iç dünyasını o kadar güzel anlatmış ki tek bir haklı yok ortada hepsine hak verip hepsine üzülüyorsun. Kuşak çatışması ile ilgili bir kitap sanıyordum ama bu daha öte bişey daha çok empati yoksunluğu ve kendine yabancılaşma var kitapta bence. Szabò' yu tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Diğer kitaplarını da okuyacağım. Herkese tavsiye edeceğim bir kitap olacak Iza' nın şarkısı. Hoşçakal Iza umarım sonraki hayatında birşeyler farklılaşmıştır.