Kitabı okuduğum zaman notlar kısmına yazmıştım. Olay örgüsü ve bağlantısı çok iyi. Kitap bitmesin diye dua edebilirim. Çevremin olumlu etkisi işte bu. Sevdiğin bir andan, kandaşın önerir. Sen alırsın okursun ve aradan ne kadar süre geçerse geçsin yad edersin.