7/10
·368 syf.··
2026 3. kitabı
Cadılar Konseyi - Aytuğ Tunç Deveci #kitapyorumu “1. kitabın sonu” yazısını görüp geldim! Henüz özel bölümleri okumadım onları aslında devam kitabına başlamadan önce okumayı daha çok seviyorum ama belki de okurum. Okursam yorumlarım zaten. Ben şimdi ana kitabımıza karşı düşüncelerimden bahsedeceğimm. Öncelikle söylemek istiyorum ki SONUNDA BU KİTABI OKUYABİLDİM!! Bu kitap ne badireler atlattı, neler neler geldi başına? Biiiiir türlü okuyamadık ama ben en başından beri çok merak ediyorum ve gerçekten sonunda okuyabildim. Kitabı da sevdim. Beklediğime deydi diyebilirim. Kitap daha önce okuduğum fantastiklere benzemiyordu bu yüzden de farklı ve özgün buldum. Hikayemizde antihero bir karakter var (umarım doğru kullanmışımdır bu isim veriliyor diye biliyorum.) Ben antihero karakterler okumayı baya bir seviyorum. Psikolojileri bizden tarafta oluyor ama bir yandan da sağlıklı değiller. O çelişkiyi seviyorum galiba. Bu arada kitap da benim uzak olduğum bir tür. Fantastik evet ama sanırım gotik fantastiğe giriyor. Okuduğum 2. gotik fantastik ve gotik olması için içerisinde cadılar, kurt adamlar, vampirler vs olması yeterli oluyor mu bilmiyorumm. Bir yandan da bu türü okumayı seviyorum. Kitapta bir rüyanın aslında gerçek olması üzerine başlayan bir macera var. Ben bu olayı da okumayı seviyorum. Hepsi birleşince benlik bir şey ortaya çıkmıştı. Beğenmemem elde değildi zaten. (yorum aşırı dağınık oluyor yorum yazmayı da unutmuşum umarım anlatabiliyorumdur…) Yazarın kalemi beni çok büyülemedi. Puanımı buradan kıracağım. Kalemi kötü değildi aksine çooooook akıcıydı. Anlatım için de gayet yeterliydi. Belki biraz daha betimleme okuyabilirdik Bir dee William’ın diyalogları… William’ı pek sevemedim ve cringe oldum… Maalesef buradan da puan kıracağım. Kitabı okumayı düşünürseniz size önerim asla kitabı süründürmeyin tek oturuşta bile bitirebileceğiniz akıcı bir kalemi, puntosu ve sayfa sayısı var. Benim okumamda yoğunluğumdan dolayı maalesef biraz süründü ama sonunda bitirdimmm. Bu arada kitabın sonu da zaten başımıza dert olan şeyin (spoi olmasın diye detaylandırmıyorum, aslında biliyoruz ama sonunu da öğrenirsiniz böylece) daha da büyük bir derde dönüşmesiyle bitti. Cadıların varlığı şimdi daha büyük bir tehlikede diyebiliriz. Aslında özel bölümleri 2. kitaba bırakmak istememin sebebi de sonu! Her ne kadar devam niteliğinde olmasayacak olsa da çook merak ediyorum onları da. “Özel Bölümler” Özel bölümlerden sonuncusu hariç hepsini okuyup geldimm. Sonuncuyu da 2. kitaba bıraktımm. Zaten William’ı pek sevmemiştim, cringe olmuştum. Bu bölümler bu duygularını pekiştirmeme yardımcı oldu. Bunun dışında da tatlı ve biraz daha detay okuduk diyebilirimm.
Cadılar KonseyiAytuğ Tunç Deveci · Ren Kitap · 202541 okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.