·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2026 12:09 Benim okumamda bu kitap, hayatın farklı yollarını “ne olabilirdi?” diye zihnimizde tekrarlamak yerine, elimizdeki hayatla nasıl daha derinden barışabileceğimizi gösteren çok güçlü bir mesaj taşıdı. Okurken bazen Nora’nın seçimlerini kendi hayatımla ilişkilendirdim ve bu, sadece bir hikâye okumaktan öte, bana cesaret veren bir düşünme şansı verdi. Bu açıdan bakınca kitabı gerçekten beğendim – hem duygusal hem felsefi açıdan zengin, insanı düşündüren bir okuma deneyimiydi 🩷