BEN BU KİTABA BAYILDIMMMMMM
10/10 5/5 100/100 ne derseniz
Konusu aşşşırı orjinal. Kalemi mükemmel.
VE KEYYY
Yani ben erkek karakterlere aşırı zor düşerim ama o herif neydi öyle
Kalemi de mükemmel bir yandan güldürüo bir yandan duyguları nasıl bu kadar iti geçirebilirsin be yazar?
Sonu da nefisti.
Okuyun okutturun efenim