Kitabı genel olarak değerlendirirsem çok beğendim.Sadece bazı alanlar çok yüzeysel geçilmiş geldi .Belkide GökKuzgunda detayları verilecektir. Balca ile üzüldüm güldüm sevindim.Yazar duyguları gerçekten çok iyi işlemiş. Gözüme 2 yazım hatası çarptı sadece buda benim için artıydı.Sadece şu ağız olaylarına girmeseler daha güzel olacak bence çünkü şiveyi duymakla okumak arasında çok fark var ve bazen zorlama gibi oluyo.aynı şeyi çocuk karakterin söykediklerini çevirdiklerindede yaşıyorum .