·192 syf.····Okunma: 21 Ocak 2026 15:04 Dünyanın Ucundaki Fener benim için ne çok beğendiğim ne de sevmediğim bir kitap oldu; daha çok ortalarda kaldı diyebilirim. Kitap çok kötü değildi, hatta olay örgüsü merak uyandırdığı için okurken sıkmadı. Ancak dili ve anlatımı nedeniyle kısa sürede, hızlıca okunup bitirilebilecek bir kitap olduğunu da düşünmüyorum. Hikâyede karakterlerin arkadaşlarını kurtarmaya çalışmaları ve katil olan kişinin adadan kaçmasını engelleme çabaları ilgimi çekti. Olayların ada sınırları içinde geçmesi ve sonunda adanın güvenli bir şekilde teslim edilmesi mantıklı bir şekilde ilerliyordu. Fakat başkahramanların aşırı cesur davranışları ve bazı olayların bu cesaret sayesinde kolayca çözülmesi bana biraz abartılı geldi. Genel olarak konusu kötü değildi, sürükleyici yönleri vardı ama beni çok etkileyen ya da unutulmaz bulduğum bir kitap da olmadı.*