Yaa ablam yine güldürdün beni😂 Buna yüzük koymayı unutmuşlar heralde🤭 Ama var ya kitap elimde akıyor resmen. Az kaldı kitabın içine dalıp Miran ve Barzan'ın kafasına sıkacağım o derece yani. En kısa sürede senin de okuman dileğimle. Teşekkür ederim ablam. Sana da keyifli okumalar dilerim🥰🌹📚