·432 syf.····Okunma: 22 Ocak 2026 01:46 Ah, Vasya’ya, Morozko’ya, Saşa’ya, o büyülü diyarlara, ve hatta Medved’e bile veda etmek öyle zordu ki. Benim için her zaman yeri ayrı olacak bir seri bu. Önceki kitaplara göre daha karanlık olan Cadı’nın kışı evreni bitirmek adına gayet güzel bir final kitabı olmuş bana göre. Sonunda Vasya’nın kendini keşfetmesini izlemek, çiyerti ve insanlar arasında bir arabulucu olmasını görmek, Rus topraklarını tanımak inanılmaz zevkliydi. Yalnızca bu kitapta Morozko’nun birazcık daha geri planda olması beni üzdü çünkü kendileri favori karakterim olurlar! 2026’yı böyle harika bir seri ile karşıladığım için çok şanslıyım. Üstelik uzun zamandan sonra böyle soğukları görmek de beni kitabın evrenine alıştırmak konusunda çok yardımcı oldu :) Bu arada gördüğüm yorumlarda Rus isimlerinin farklı hitap şekillerinden dolayı zorlandıklarını söylemişlerdi. Ben hiç öyle bir zorluk yaşamadım, sizin de böyle bir önyargınız varsa bunu düşünmemeli ve bu evrene dört nala koşmalısınız! Çok çok çok güzeldi…