·440 syf.····Okunma: 22 Ocak 2026 02:37 Maternal narsizm mağduru bir kadın olarak müthiş bir hikâye yazılabilecekken kasıtlı ve kör göze parmak kıvamında olabilecek en suni şekilde satırlara yedirilmiş ideolojik zırvalarla ziyan edilmiş bir kitap olduğunu gördüm.
Şahane işlenebilecek bir konuyken çok yazık olmuş.
Ya ben siyasî hezeyan okumak istesem sosyal medyada takılır yorum okurum, edebiyat sadece edebiyat olarak kalsın lütfen.