Spiritüel ve her yaştan insanın gençlerin bile çok rahatlıkla okuyabileceği bir kitap. Kitap dediğimde elinize alıp bir çırpıda okuyayım diyebileceğiniz bir roman gibi değil ama. Hayat sözlüğü gibi benim için. Sayfalarda Budist yazarın söylediği kısa sözler ,cümleler bazen de muhteşem resimlerle dolu. Görsel şölen çok iyi. Aslında biraz başucunuza koyup rahatlamak istediğinizde ortadan bir sayfa açıp okuyabileceğiniz bir eser.
Bazen okuduklarım fazla iyimser gelebildi ama çoğu cümleyi de not ettim. Evet tatlı bir huzur kaplıyor gerçekten okurken. Hayatı yaşamayı 8 adımda farklı bir yöntemle dupduru ve sade bir okumak nasıl merak ederseniz size göre .