·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ocak 2026 12:19 Ayşe Kulin ilk bu kitabını yazdığından bahsettiğinde çok heyecanlanmıştım. Fakat kitap beklentimin çok çok altında kaldı… Ya da ben çok beklenti içine girdim.
Her şeye rağmen kitabı okurken Atam’ın son anlarına tanık olduğumu hissettim. O son dakikalar savaş meydanlarında ömrü geçmiş bir liderin savaş düşünmemesi, hayatındaki farklı yönlere değinmesi beni çok duygulandırdı…
Ve nedense hep bir yerinin eksik olduğunu hissettim Atam’ım…
Her kitap okumaya değerdir, çok beklenti içine girmeden okumanızı öneririm.