DİKKAT YORUMDA SPOİLER VAR!!
8/10
·416 syf.··
2026 20. kitabı
Kitap zaten ilk başladığımda bana kökler kitabını anımsatmıştı. Ve o kitabı gerçekten çok seviyorum. (Yazarlar meğersem arkadaşmış zaten teşekkür kısmında geçiyor) Ve aslında kitabı beğendim de . AMA Sonu biraz canımı sıktı. Mutsuz olmasına rağmen son cümlede bir açıklık falan bırakıldı. O açıklığı bırakmadan beni zırlat işte yatakta. Her kitap mutlu son olmak zorunda mı? Neyse umarım okumayanlar bu incelememi okumamıştır. Okuyanlar ise bana hak veriyor mu merak ettim
Karanlığın Durduğu YerA. B. Poranek · Guardian Yayınevi · 202543 okunma
·
132 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
kitabın son 50 sayfasını okurken bu yorumu görmem peki of ya 😢
Neslihan Değirmencioğlu
Gönderi Sahibi
Ben uyardım ama ❤️❤️
Bence yazar sonunu bize bıraktı çünkü dikkatli düşünürsek lezynin sihri liskanın içinde yani aslında lezy kaybolmadı demek oluyor çünkü ruhunun bir parçası hala yaşıyor ve biliyoruzki son cümlede liska geyiği dokunuyor bu bana lezynin ruhunu şekillendirip geri getirdiği ihtimalini düşündürdü (lezy liskaya ruhu yönetebilirsen ona istediğini yaptırabilirsin demişti) umarım açıklayabilmişimdir. Sana hak veriyorum bende