Kitap zaten ilk başladığımda bana kökler kitabını anımsatmıştı. Ve o kitabı gerçekten çok seviyorum. (Yazarlar meğersem arkadaşmış zaten teşekkür kısmında geçiyor)
Ve aslında kitabı beğendim de .
AMA
Sonu biraz canımı sıktı. Mutsuz olmasına rağmen son cümlede bir açıklık falan bırakıldı. O açıklığı bırakmadan beni zırlat işte yatakta. Her kitap mutlu son olmak zorunda mı?
Neyse umarım okumayanlar bu incelememi okumamıştır. Okuyanlar ise bana hak veriyor mu merak ettim