Klişe bir şekilde başlasa da karakterlerin aralarındaki dinamik okuyucunun merakını canlı tutuyor. Kitabın akıcılığı konusunda bence tutukluk yapan çok yer var. Slump'ta olanlara kesinlikle önermem. En beğendiğim nokta ana karakterimizle ilgili olan plot twist oldu. Gerçekten şahaneydi. Fakat sonrasında olan çıkışını biraz gereksiz buldum. Nereye bağlanacağı belliydi ama nasıl bağlanacağını merak ettiğim için devam ettim.