8/10
·144 syf.··
2026 5. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2026 18:35
Kapağı sade ama bir o kadar da tatlı olan bu kitap tam da sınav haftamda bana iyi gelen bir kitap oldu. Kitap yazarımızın depresyon ile mücadelesinde bir psikiyatrist ile görüşmelerini aktardığı bölümlerden oluşuyor. Ama bölümler ilerledikçe kendi içinizden de bir parça buluyorsunuz illaki. "Bazen ben de böyle düşünüyorum" ya da "Bu durumda ben ne yapardım acaba" gibi düşünceler kitap boyunca kafamdaydı. Ayrıca daha kitabı okurken arkadaşımın yazarın daha yakın bir zamanda vefat ettiğini söylemiş olması o andan itibaren kitabı okurken çok farklı bakmamı sağladı. Okuduğunuz o cümlelerin ölen birisine ait olması -ve nedense ölümü de biraz şaibeli intihar olasılığı barındırmasından da dolayı- bazı yerlerde yazdığı şeyler bana fazlasıyla dokundu. Ama yazarın aynı zamanda organ bağışıyla insanlara hayat olduğunu da öğrenince "Acaba bu konuda ne düşünürdü ve ne hissederdi?" Diye sormaktan kendimi alıkoyamadım. Kısacası kitap çok keyifliydi. Depresyonla başa çıkmaya çalışan ya da buna benzer bir durumda olduğunu hissedenler için ve bence genel olarak gençler için de içinde çok güzel bilgiler ve farklı bakış açıları barındırıyor. Çoğu kişisel gelişim kitabından daha faydalı olduğu da şüphe götürmez. İkinci kitabını da kesinlikle okuyacağım.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.