Bu kitap yıkılmış, parçalanmış bir kadınının yeniden doğuş hikayesi. Okurken kalbim paramparça oldu aklıma gerçek hayatta bunu yaşayan kadınlar geldi ve bu yüzden daha da üzüldüm... Camryn o kadar büyük travma yaşamış ki hayatta amacı kalmamış sonra bir adam geliyor ve onun hayatına girmeye çalışıyor bunu zorla yapmasa Camryn Dec'i hayatına almazdı. Tüm gardını indirtmek için çok çabaladı ve başardı. Camryn öğrendiklerinden sonra onu terk ettiğinde bile peşinden gitti ve konuşmalarını sağladı. İkisinin arasındaki iletişim tam da yansıtılan yaş gibiydi. Kitabı birirdim ama o kalp ağrım geçmedi.