9/10
·156 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2026 23:53
Bugün itibariyle japon klasiklerine başlamış bulundum ve ilk kitabı bitirdim. Bende bittim.. Açıkçası merakla bekliyordum nasıl olduğunu ilk kez okuyorum çünkü. Bence müthişti. İnsanlığını Yitirene kadar olan şeyleri çok içten hissettim. Kesinlikle yazar kendi hayatını yazmış . Gerçi bunu zaten söylemiş eklemeler yaptım diye. Devamını heyecanla bekliyorum
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · Tokyo Manga · 202360,3bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.