Daha beter durumlardan kaçmak isteyen pek çok insan kötü durumlarla karşı karşıya gelmiştir; pek çoğu da iyi sonlanmıştır. Bu sebeple, ne olursa olsun Tanrı’yı yüceltmeli ve ona güvenmelisin. Şair bu konu hakkında şöyle demiş: Keder içindeyken karamsarlığa düşme; her şeyini, hatta gelecek güzel günleri bile daima Tanrı’ya teslim et. Böylelikle kötü başlayan pek çok şey iyi sonuçlanacağı için sıkıntıları unutmuş olacaksın.
Sayfa 115·Kitabı okudu
·1 alıntı·
158 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.