Şu sıralar daldan dala atlar moddayım, Pepper ve Reiss arasında gidip geliyorum. Bu arada lütfen aynı alıntıları yazıp yazıp durmayın, aynı alıntıyı paylaşacağınız o zamanda girip, emek edip yazılanları okuyun. Siz mi paylaşmak istiyordunuz? Re- yapın, sayfanızda görünsün. Bu kadar cimrilik olamaz. Emeklere yazık. 100 sayfalık kitap 500 tane alıntısı var...(misal) Bu durum çok sinir bozucu olmaya başladı artık. Hep ben - hep ben kafasından çıkalım lütfen. Dünden beri üç farklı kişinin aynı kitaba aynı cümleyi yazdığını gördüm... LÜTFEN.
·1 alıntı·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.