Şu sıralar daldan dala atlar moddayım, Pepper ve Reiss arasında gidip geliyorum.
Bu arada lütfen aynı alıntıları yazıp yazıp durmayın, aynı alıntıyı paylaşacağınız o zamanda girip, emek edip yazılanları okuyun.
Siz mi paylaşmak istiyordunuz? Re- yapın, sayfanızda görünsün. Bu kadar cimrilik olamaz. Emeklere yazık.
100 sayfalık kitap 500 tane alıntısı var...(misal)
Bu durum çok sinir bozucu olmaya başladı artık. Hep ben - hep ben kafasından çıkalım lütfen.
Dünden beri üç farklı kişinin aynı kitaba aynı cümleyi yazdığını gördüm... LÜTFEN.