“Birine sırtımı dayayıp üzgün olasım geldi.”
Puan vermedi·144 syf.··
2026 5. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2026 00:00
Okuduğum bir başka kitapta şöyle bir cümle geçiyordu: “İnsan hiçbir zaman tamamıyla mutsuz olmaz.” Bazen iyileşmemizin, mutlu olmamızın tek yolu üzgün olduğumuzu kabul etmektir. İçimizdeki bize güzel şeyler söyleyen o sese, kısık da olsa, çok derinlerden de gelse kulak vermemiz gerekir. Çünkü bazen insan ölmek isterlen bile tteokbokki yemek isteyebilir.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Se-hee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.