Herkesten şüpheleniyorum ama şüphelendiğim kişilerin hiçbiri tutmuyor.Kendi kendime nasıl ya dediğim anlar oluyor .Ta ki katili son sayfalara gelene kadar kendimizce hemen bulduğumuzu sanıyoruz.Gerçekten ters köşe yapan ödül almayı hak eden polisiye romanı olmuş.Bitmesine üzülüyorum ama okumadan yapamıyorum.Sevgili yardımsever Theocum sen olmasan ne yapardı Alliciansımız :)