Daha ilk sayfalarından itibaren insanı içine çeken son derece sürükleyici bir kitap. Olay örgüsünün temposu hiç düşmüyor. Okurken tüyleri diken diken eden sahnelerle merakınızı sürekli canlı tutuyor.
Kitap sadece olayları anlatmakla kalmıyor, yarattığı psikolojik etkiyle kendinizi de sorgulamanıza neden oluyor. Okurken kafanızda herkesten şüphe etmeye başlıyorsunuz zaten ama bu gerçekten çok ayrı bir seviye. Artık kimden şüpheleneceğinizi şaşırıyorsunuz olaylar öyle karmaşıklaşıyor ki tam taşlar yerine oturmaya başladı şimdi diyorsunuz ve başka birşey oluyor. Kitabın sonlarına doğru keşke bitmese diye düşünmeye başladım ama olaylar çözümlenmeye başladıktan sonra bile geçmişe dair bazı şeyler gün yüzüne çıkmaya devam ediyor.
Mükemmel ötesi bir kurgu. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim :)