·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2026 00:00 Genellikle önce kitabı okuyup sonra filmini izlerim Burada yine tersine oldu netflix'te 7 kadran filmini izledikten sonra yedilerin Gizemi kitabını okudum.
Kitap başarılı bir şekilde senaryolaştırılmış. Filmin sonunu açıkça daha da beğendim Christie hayranı olmamak mümkün değil. Şu zamanda yazılan bütün Dedektif hikayelerinde bir sürü teknolojik ekipman kullanılırken o dönemde sadece insanların duygu düşünce ve hareketleri ile bütün bu gizemlerin çözülmesi çok başarılı.
Ustaya selam olsun.