Şu insanların yorum ayarında sıkı okur ayarını neden koyuyor? Sıkı okur olmayan yada yeni uygulamayı indiren insanlar neden bu kadar dışlanıyor? Nasıl bir küçümseme bu! Anladık en sıkı okur sensin sakin ol kardeş!
·1 alıntı·
1.518 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Neye ve kime göre sıkı okur? Kriterleri ne acaba? Tersi gevşek okur mu olur acaba:)