·368 syf.····Okunma: 25 Ocak 2026 17:49 Kitabı kendimi zorlayarak bitirdiğimi söylerek başlamak istiyorum. Hikaye benim için fazla sıkıcıydı ve gerçeklikten çok kopuk geldi. Bilmiyorum hiç beğenemedim. Kitap hakkında yazacak bir şey bulamıyorum cidden, kimseye önermem, zaman kaybıydı.