Kitap aşırı güzeldi bayıldım. Tamamı erkek karakterin ağzından anlatılıyor başta garipsedim ama çok güzeldi duygular geçiyor kesinlikle. Chelsea aşırı tatlıydı 10/10 kadın karakter. Jake de çok iyiydi özellikle çocuklarla olan bağı mükemmeldi fakat gitgeller yaşadı arada biraz sinir bozucuydu ama hızlı çözüldü. Kitabın sonsuz isimli bir devam kitabı var kesinlikle okuyun çok kısa ama harika özel bölüm gibi bir şey.
(Spoiler)
Sonlardaki ayrılık dışında 10/10 luktu bence.