·316 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ocak 2026 21:34 Sema Soykan’ı okurken kendimi hep romandaki karakterlerin ruhunda hissederim… Fakat bu roman bir çerkes kızı olarak o günlere, yaşanan onca sıkıntıya, savaşa, sürgüne götürdü beni… Janset oldum okurken…
Elbruz… Jankat… Janset…
İçimde öyle bir yer edindiniz ki artık hep benimle olacaksınız.
Soluksuz okunacak bir roman arıyorsanız doğru kitaba bakıyorsunuz.