Hangi hikayeden daha fazla etkilendim, hangisinde daha çok duygulandım...Karar veremedim. Her hikayede, kısa olmalarına rağmen, ayrı ayrı hissiyata kapıldım. Daha öncesinden birçok kez okuduğum, duyduğum hikayelerdi belki ama üslup o kadar nahifti ki, tekrar tekrar okuyasım geldi. :)