Bir de vergi alsınlar sınav günü herkesten tam olsun. Hatta yerli malı gibi her okuldan bir grup insan seçsinler kalem silgi şekerdi falan o şekil halletsinler. Git gide saçmalıyorlar ya.
Gecenin Işıkları şuan ünv isteyen öğrencilerin yüzde 70i 80i saçma sapan aile baskılarından kurtulmak için ünv tercih ederler kimsede okuma aşkı bırakmadılar ki
Hayatımızın sınavına bu kadar müdahale fazla. eğitim sistemi zaten bozukken bir de alın terimizle bitirdiğimiz sınavı bu ekonomide bu kadar fiyat farkı olmasını iyi niyetle karşılamak mümkün değil.