8/10
·666 syf.··
2026 7. kitabı
Öncelikle herkese Merhaba Karanlığın şehri okuduğum ilk türk fantastik tarzında bir eserdi. Kurgu gayet güzeldi. Şehir isimleri yaratık isimleri ve karakter isimleri güzel seçilmiş. Aksiyon sahneleri çok güzel kurgulanmış. Gözünüzde canlandırırken bir kopukluk yaşamıyorsunuz. Ana karakterlerin aralarındaki aşk güzel anlatılmış. ( Lakin okuyuculara kısa bir not bırakmak istiyorum. Gerçek hayatta ne Alaz gibi bir adama ne de Efsan gibi bir kıza rastlayabilirsiniz. ) Alaz Efsanın yaptığı naza iyi dayandı o kısımları okurken Efsan' ı sarsıp kendine gel diyesim geldi. Dil konusuna gelirsek yazar bazen kulağın ters kısmından tutmayı seviyor. Karakterin bir hareketini anlatırken çok uzun cümleler kuruyor. Bu da bazen okurun sıkılmasına neden oluyor. Bide aynı olayları çok fazla anlatıyor. Bir iki kere hatırlatma yeterli ama iki ve üzeri gene maalesef okurun sıkılmasına neden oluyor. Son olarak Kuray ve Livanın sonu da beni pek fazla tatmin etmedi. Daha farklı olabilirdi. Biri bana gelip de tavsiye ederim derse edebileceğim bir kitap. Beni farklı diyarlara götürdüğü için yazara. Çok teşekkür ederim. Yazılan tüm kitaplarda eksiklikler bulunur. Ama önemli olan okurken zevk almanızdır. Ben okurken inanılmaz zevk aldım. Sevgili ŞULE AVLANMAZ' ın eline emeğine sağlık. Hayırlı okumalar.
Karanlığın Şehri - 3Şule Avlamaz · İndigo Kitap · 2024414 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.