Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 17 Ocak 2026 20:06 Yazardan okuduğum 2. kitap. İlki beni düşüncelerim ve kendi çelişkilerim içinde savururken bu da düşüncelerime farklı bir boyut kazandırdı.
Yaşlanmama hastalığına yakalanan birinin gözünden anlatılan olaylar, babamın kaybına daha farklı bir gözle bakmamı sağladı. İnsanların kendileri yaşarken sevdiklerinin kaybında nasıl boğulduklarını bir de yazarın gözünden dinledim.
Kurgunun güzelliği, dilinin akıcılığı ve sadeliğinin yanı sıra satır aralarındaki düşündürücü mesajlar da çok iyiydi.