Kanadımdaki Deniz #nihantemiz #cançocukyayınları #okudumbitti #okuyucuyorumu Herkese selam Bugün kitaplarını severek okuduğum #dr.nihantemiz 'in kaleminden "Kanadımdaki Deniz " in yorumuyla karşısındayım
Konusu: "Denizi olmayan şehirde martı ne gezer! Kanat, Akça, Pakça, Camgöz ve Çomar:Martıköy’ün mutlu martıları...
İyi kalpli balıkçıları ve bereketli deniziyle neredeyse bir cennet olan köylerinde, bir gün beklenmedik şekilde aç kalan martı dostlar, çareyi Şimşek adlı meraklı bir martının peşine takılıp balık kamyonunu izlemekte bulurlar. Kanatlarındaki deniz kokusuyla dağları, gölleri, ovaları aşan martılar, sonunda denizden çook uzak, kocaman bir şehre, hem de bir balık haline geldiklerinde, maceranın daha yeni başladığının farkında bile değillerdir!" Yorum: Martıköy'ün martılarının maceraları çok ama çok güzeldi. Aldıkları kararlar, yaşadıkları olaylar beni alıp götürdü. Sonu ise hem güzeldi hem de özeldi Ben çok sevdim Yazarın kalemine, yüreğine ve emeklerine sağlık Benden şimdilik bu kadar Hepinize keyifli okumalar ve bol kitaplı günler dilerim sevgili kitap kurdu dostlarım benim :)