Çok derin çözümlemeler bekleyenler için yetersiz gelebilir fakat genel hatlarıyla akıcıydı. Zaten kitap sonunda da net bir çözüm sunulmamış sadece duyguların anlaşılabildiğini ve yavaş yavaş iyileşmenin mümkün olduğundan bahsedilmiş. Kitap boyunca herkesin kendinden bir şeyler bulabileceğini düşünüyorum.
Son olarak RIP Baek Sehee ;(