Kabul edelim bu biraz olmamış...
7/10
·576 syf.··
2026 28. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2026 22:56
Maralı çok severim. Hem yazar olarak hemde kişilik olarak ama bu kitabının biraz ergence kaçtığını düşünüyorum. Çünkü neredeyse bütün kitaplarını okumuş biri olarak (Sarkaç hariç) diğer kitapları bu kadar kötü değil yani. Öyle muhtaşemde değil ama ortalama. Bu kitabı çok eskidenmi yazmış ne biraz garip geldi. Karakterler çok çocuk gibi ve bu adamlar mafyalar. E kurgu dedik ama bu kadar da değil. Bir mafya bu kadar çocuk olmaz ki canım. Ve Maraldan beklenmicek bir şey karakterler çok çabuk yakınlaştı. Yahu kadını daha 1 ay bile değil tanıyorsun ne çabuk aşık oldun be. Biraz daha slow born olsaydı daha iyi olurdu gibi geldi. Onun dışında 7 puanlık bir kitap değil bence daha düşük verirdim ama okurken aşırı keyif aldım. Hele o ergen triplerini okurken :D napiyim canım seviyorum bu saçmalıkları işte. Son olarak Maral'ı ve wattpadı seviyorsanız bence bu kitabı birazda olsa seversiniz. O kadar abartmaya gerek yok ama... Okumak isteyenlere keyifli okumalar >3
1000Kitap
Saka ve SanrıMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20252,468 okunma
·
372 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
bende de ilk basta bu seri sarmis gibiydi sonra bi bolumde karunun ablasiyla alakali olan bi kisim, bu kitapta var mi bilmiyorum tuylerim urperdi biraktim seriyi zaten karakterlerde sonra toksiklesmeye baslamisti ya😔🙏
B.N.Ş26
Gönderi Sahibi
Ebrar ₊ ⊹ kısa sürede okuyacağım 2yi bakalım neler oluyor :)