·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ocak 2026 00:39 Kitap çok etkileyiciydi bence.
Bir annenin çabaları, uğraşları, kendi hayal kırıklıklarına rağmen ayakta durmaya çalışması. Anne olunca bambaşka bir hayat var artık, daha fazla çaba, kendinden ödün vermek.. Hergün bir koşturma, her gün birşeylere yetişme çabası..
Ayrıca kız çocukları için baba figürünün ne kadar önemli olduğunu bir kere daha hatırlatıyor. Baba figürünün eksikliğiyle, hayatında bu boşluğu doldurabilmek için atılan hatalı adımlar da gayet net belirtilmiş. Hep bir arayış, hep bir deneme.. Etrafındaki babalarda bile babanın ne demek olduğunu anlamaya çalışma..
Sıradan bir yaşam ve günlük yaşantı içerisinde tüm duygular çok güzel bir şekilde aktarılmış. Sanki o an oradaymışım gibi hissettirdi.
Tabi ki çevirmenin de bu kadar güzel çeviri yapabilmesi de bir meziyettir.