Kitaplara karşı olan sevgim son yıllarda oldukça arttı.Önceki yıllarda çok kitap okumamama rağmen okuduğumda hep büyük keyif alırdım.Bu yıl ise okuma hedefimi daha yukarı taşımak istiyorum.Kitapları her zaman sayı olsun diye değil onlara karşı olan büyük sevgimden dolayı okuyacağım.Bu yıl için hedefim yetmiş kitap okumak.Kim bilir belki bu hedefi geçerim belki de altında kalırım.Fakat asıl önemli olan her okuduğum kitaptan gerçekten birşeyler öğrenmek ve hissetmek.Bu olduktan sonra sayının fazla takılacak bir yanı yok.