7/10
·332 syf.··
2026 15. kitabı
Shari Lapena 9 yaşında yazar olmak istediğine karar veriyor, eğitim hayatında "kalabalığın peşinden giderek" başka bir meslek seçiyor. 2 kez daha meslek değiştirdikten sonra 39 yaşında yazmaya başlıyor. "Başladığım yere dönmem 30 yılımı aldı" sözleriyle bahsediyor mektubunda. Birçok yazar benzer cümleler kuruyor: "keşke daha önce yazsaydım". "Yazmak için bekleme". En çok sevdiğim mektup Günhan Kuşkanat'ın "Merhaba Çocuk" mektubu oldu. Sadece onun için bile okumaya değerdi... 20 yaşına mektup yazıldığında kişinin kendisiyle konuşmasını bekliyorum, ancak bazı yazarlar o dönemki dünya ile konuşmak istemiş. Çok sevdiğim 2 yazar vardı, en çok da onların mektupları için heyecanlıydım. O iki mektup çok yüzeysel ve mesafeliyken, hayran kaldığım içtenlikte mektuplar hep başkaları oldu. Okuyucusu olmadığım yazarlar. Kiminin yüzleşme cesaretini tebrik ettim, kiminin olaylardan ibaret sözlerinden yoruldum. Bütüne baktığımda içtenlikle dolu mektuplar hatırına bu kitabı sevdim.
Alıntı
20 Yaşıma MektupKolektif · Doğan Kitap · 20191,644 okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.