Puan vermedi·300 syf.····Okunma: 27 Ocak 2026 00:00 Kalbim kırıldı.
Ne olacağını okuduğum akışta tabii ki fark ettim ancak tahmin ettiğim halde o kadar kalbim kırıldı ve o kadar ağladım ki.
*************
*************
Della’nın dediği gibi oldu. Gerçekten Ren’i ben de çok sevdim, ben de çok üzüldüm, ben de hissettim ve tabii ki onlar kadar olmasa da ben de acı çektim. Ölümü okumak, izlemek, karakterlere bağlandıktan sonra gerçekten çok zor oluyor. Gerçeklerin ortaya çıkması çok hoştu. Bilmiyorum ya kalbim kırıldı işte.