Puan vermedi·656 syf.····Okunma: 08 Ocak 2026 15:05 Kitabı okumadan bir kaç ay önce Prag gezisi yapmıştım. Üstüne bu kitabı okumak bana inanılmaz keyifli geldi. Sürekli Prag sokaklarında, Karl köprüsünde, Vltava nehri kenarında geziyormuş hissiyatı yarattı. Keyif alarak okudum. Dan brown çok sevdiğim bir yazardır. Ayrıca kitaptaki araştırmaların gerçek olduğunu bilmek biraz ürküttü. Çok az kitabın sonunda şaşırırım. Bu kitabın sonu da Golemin kimliği beni çok şaşırttı.