Filozof Kedi Mişa "Kedi Ütopyası" #muharremsirin #yazardandirekt #okudumbitti #okuyucuyorumu Herkese selam "Filozof Kedi Mişa "Kedi Ütopyası"" kitabının yorumuyla karşısındayım.
Konusu: "Mişa ve arkadaşlan o gün bulunduklan semti karış karış dolaşarak tüm kedilere, kuşlara, ve köpeklere hayvan haklann ve daha güzel bir dünya kurulabileceğini anlatmaya çalıştılar. Takip eden günlerde de bıkmadan, usanmadan buna devam ettiler, O şehirde artık tüm hayvanlar. tüm insanlar mutluydu. Herkes, her şeye sevgi ile bakıyordu. Herkes, her şeyi çok seviyordu ama bir şeyi diğerlerinden biraz daha fazla seviyorlardı.
Kuşlar en çok özgürlük, kediler en Cok kardeşlik, köpekler en çok eşitlik fikrini sevdi. Frida ise en çok düşündürmeyi sevdi. Yol çizmeden yūrūtmeyi, ezberlatmeden ogretmoyi.. Mişa'nin annesi en çok; paylaşmayı seven, okuyan, öğrenen, başkalarının acılarına duyarlı küçük Mişa'sını sevdi.
Mişa en çok hayatı sevdi. Tüm canlılarla beraber, dostça; kardeşçe: okuyarak; öğrenerek ve paylaşarak yaşanan hayatı..."
Yorum: Mişa'yı çok sevdim ama en çok öğrenme ve dostluk kurması arzusunu sevdim.️ Çok keyifliydi, güzeldi, özeldi. Yazarın kalemine, yüreğine, emeklerine sağlık diyorum ve sizleri bu güzel kitapla baş başa bırakıyorum efendim. Benden şimdilik bu kadar Hepinize keyifli okumalar ve bol kitaplı günler dilerim sevgili kitap kurdu dostlarım benim