Hayal gücüne ve kalemine bir kez daha hayran kaldım. Çoğu kişinin aksine Gece Yarısı Kütüphanesi " kitabını çok öngörülebilir olduğu için beğenmemiştim. Sonrasında epey başla bir kitabını okumamıştım. "İnsanlar" kitabını okuduğumda tüm düşüncelerim değişti. Yazarın hayal gücüne, insanlık ile ilgili sözlerine hauran kalmıştım. Bu kitabı da merakla aldım ve hayal kırıklığına uğratmadı.