Arhavili medcezir kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün dün bitirmiş olduğum Arhavili isimli kitabı yorumlamaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Hazel,bir mafya tarafından bir gemide esir alındıktan sonra oradan kurtulur.Ancak bu mafya peşini bırakmaz.Eğer onun söylediği belgeyi ona teslim etmezse babasını ve kardeşini hapise attıracağını söyler.Bundan korkan Hazel ise Tekin'den yardım istemek için Arhavi'ye gider.Tekin de bir mafyadır ama oldukça güçlüdür.Hazel'in ikizi olan Hazar'a borçlu olduğunu öğrenince başka çaresi kalmaz.Ancak öğreniyoruz ki Tekin aslında onu daha önceden tanıyormuş.Nasıl tanıdığını maalesef ilk kitapta öğrenemedik ama diğer kitaplarda öğreniriz diye düşünüyorum.Hazel ve Tekin bir anlaşma yaparlar ve Tekin,Hazel'i ne olursa olsun koruyacağına yemin eder.Burada herşey yolunda gidiyordur.Tekin verdiği sözü tutmaktadır.Ancak birbirlerine aşık olmaları beklenmemektir.Çünkü Hazel ve Tekin hiç anlaşamaz.Sürekli bir çatışma halindeler ancak bunu umursamazlar çünkü gerçekten birbirlerine aşık olurlar.Kendi yorumuma gelecek olursam,kitapta ne olacak diye merakla okudum.Özellikle ilme ilme işlenmiş mafya kurgusu olması gerçekten ilgimi çekti.Sadece romantizm değil aynı zamanda neler olabileceği hakkında merakla okuyorsunuz.Serinin devam kitaplarını mutlaka okuyacağım.Benim puanım 8/10.Herkese öneriyor ve okumalarını tavsiye ediyorum.İyi okumalar dilerim.