Puan vermedi·576 syf.····Okunma: 28 Ocak 2026 23:47 Bu tip romantik kitapların belli okunma zamanları var. Benim okuma yolculuğumda en azından. Kafam doluyken, keyifsizken ve özellikie yoğun bir nöbetteyken. Böyle bir zamanda okunursa 3.5tan 4 olacak bir kitap.Çünkü izole ediyor sizi hayattan Başka bir zamanda 3.5tan 3 alır ancak. . Gelecek sene konuyu hatırlamayacağım bile muhtemelen ama kötü bir günde aklı dağıtan, eğlenceli, sürükleyici bir kitaptı. Erkek başkarakter eski bir çete üyesi kiralık katil. Şimdi akıllanıp efendi bir adam olmuş (yerseniz) kızımız ise süper model. Mantık hatalarını, insani ve ahlaki problemleri bir kenara koyup okunursa neden olmasın. Eğlenceliydi. Ruhsal durumunuza göre tavsiye edilebilir.