Yani konu enteresan geldi hadi dedim bakayım fakat okurken asabım bozuldu ana erkek karakter Alexei denen eşek beni cinnet etti bakın . Yani her olayda sen nasıl bir hayvan evladısın demekten ciğerim soldu .
Alexei efendim Rus mafyası bunun dedesine büyük sevgisi var ve bakım evinde kalıyor adam . Amy bu bakım evinin bakıcılarından çok tatlı bir hatun naif iyi melek gibi sakin bir şey . Kız kardeşinin kalp ihtiyacı var ölecek kız onun hastane masrafları ile uğraşıyor okulu bırakmış bu yüzden . Neyse bir gün bakım evine bu dedeyi öldürmek için baskın oluyor kız dedeyi koruyor falan . Dede tutturuyor Alexei denen mala bu kızla evlen mutlaka diye kızın para ihtiyacı ablasının tibbi bakımı vs neyse bunlar evleniyor . Bu malın taaa liseden sevdiği bir hatun varmış bok gibi ilişkileri var temelde yarılıp barışmalı pislik bir kadın . Tam bunlar sevimsiz şekilde başladıkları evliliklerinin ikinci ayında bir orta yol bulup anlaşmaya başlayıp işler güzelleşir gibi oluyor . Çat bu eski sevgili hamile şekilde ortaya çıkıp Alexei 'den yardım istiyor . Bu noktadan sonra her olayda insan adamın ağzını burnunu kırmak istiyor bakın . Kadın bunların yaşadığı eve yerleşiyor adam karısını tam görmezden gelmeye başlıyor sırf bu yüzden kızın kardeşine bulunan kalp kaçıyor ve bunun sonunda zaten kız öldü . Sırf bu bile benim açımdan o adamla tüm ilişkimin sonsuza kadar bitmesi için yeterli sebep . Sonrasında bin bir rezillikler bakın adam her defasında patladı hep . Kız aşırı pasif ezik ağzını ada gibi açmıyor falan of dedim ya :(