Hikaye güzeldi, karakterler güzeldi ama yazım tarzını asla beğenemedim. Ne ara hangi karakterin ağzından okuyoruz anlamadım, geçişleri kötüydü. Bir de aradaki aşkı hissedemedim ama aile sıcaklığı vardı
Akasya SokağıPayelll · Parola Yayınları · 2025238 okunma