Puan vermedi·432 syf.····Okunma: 31 Ocak 2026 02:17 Haksızlık etmiş olmayacaksam Kırlangıç Çığlığı'indan önce okumuş olsam daha çok etkilenebilirdim. Ama yine de güzeldi. Ahmet Ümit'in kitaplarında toplumsal konulara yer verip kahramanlar üzerinden onları yorumlamasıni çok begeniyorum( bazı yorumlara katılmasam bile). Bu kitabi sadece cinayetler üzerinden değerlendirmenin eksik olacağı düşüncesindeyim. Kaleminize sağlık. İyi ki.