Puan vermedi·440 syf.····Okunma: 31 Ocak 2026 13:51 Kitabın başlarındaki sonu gelmek bilmeyen cümleler başlarda sıkıcı gelse de sonunda içim buruk,gözlerim dolu kaldı.Kadınlar ve tarih değişse de acıyı veren hep aynı sanırım:erkekler,toplum...Üstüne bir de adını "kader" diye değiştirerek kadınların çaresiz kabullenişi..Kitap Şehnaz'ın otuz yılı aşkın bir insana "aşk" diye nitelendirdiği bağımlılığını,bunun uğrunda kendini yalnızlaştırmayı seçmesini, gelgitlerini, iç hesaplaşmalarını ve kayıplarını içten,derin bir şekilde anlatıyor.Bir solukta okunacak kitaplardan.Keyifli okumalar dilerim.