Açıkçası başta okurken klasik olmasına rağmen güzeldi eskiden birbirlerini tanımaları inatlaşmaları falan. Ortalarında o kadar sıkıldım ki atlaya atlaya okudum resmen. Adamın gereksiz ben sorunluyum kızım tripleri, kızın babasının mektuplarından daha etkileyici birşeyler çıkacağını, diğer kadınla olan sorunun daha iyi bir şekilde çözüme kavuşturulmasını isterdim. Boşa zaman kaybı diyebiliriz daha iyi romantik kitaplar okuyabilirsiniz bence.