sena

@senalog
5/10
·352 syf.··
2026 2. kitabı
Açıkçası başta okurken klasik olmasına rağmen güzeldi eskiden birbirlerini tanımaları inatlaşmaları falan. Ortalarında o kadar sıkıldım ki atlaya atlaya okudum resmen. Adamın gereksiz ben sorunluyum kızım tripleri, kızın babasının mektuplarından daha etkileyici birşeyler çıkacağını, diğer kadınla olan sorunun daha iyi bir şekilde çözüme kavuşturulmasını isterdim. Boşa zaman kaybı diyebiliriz daha iyi romantik kitaplar okuyabilirsiniz bence.
Kış Yaza KavuşuncaEmily Henry · Epsilon Yayınevi · 2021569 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.