Kitap gerçekten okumaya değer bir kitap. Annelerin evlatlarını korumak adına gerçekleri saklamaları sonucunda başka annelerin ve evlatların hayatlarının nasıl alt üst olduğunu ancak bu kadar güzel anlatabilirdi... kitabın özellikle sonlarına doğru olan kısımlarını okurken yaşanan acıları mutlulukları heyecanları sizde hissedebiliyorsunuz... Gemma ve annesinin acıları mutlulukları heyecanları...